joi, 11 septembrie 2008

Tatiana Stepa - Cina oamenilor singuri



Ceaiul abureşte trist pe masă
Un tacâm şervetul îl apasă
N-am nevoie nici de două linguri
Doamne, cina oamenilor singuri.

Gust şi eu în clipe lungi de veghe
Noaptea pernei fără de pereche
Suna telefonu-n casa goală
Doamnă mă iertaţi dar e greşeală.

Vă propun un tratament urgent
Şi s-aveţi încredere vă rog
Când nu e un alt medicament
Luaţi singurătatea ca pe un drog.

Vă propun un tratament urgent
Şi s-aveţi încredere vă rog
Când nu e un alt medicament
Luaţi singurătatea ca pe un drog.

Cât de dragă-mi eşti singurătate
Tu mi-eşti cea mai dragă dintre toate
Lacrimă în ochiul dintre ape
Căci nici umbra mea nu mai încape.

Tu singurătatea mea curată
Totu-ncepe cu a fost o dată
De durerea ta îmi este bine
Nu ştiu ce m-aş face fără tine.

Vă propun un tratament urgent
Şi s-aveţi încredere vă rog
Când nu e un alt medicament
Luaţi singurătatea ca pe un drog.

Vă propun un tratament urgent
Şi s-aveţi încredere vă rog
Când nu e un alt medicament
Luaţi singurătatea ca pe un drog.

Cu tristeţe le trăiesc pe toate
Dar mai dragă-mi eşti singurătate
Cât de necesara îmi eşti tu mie
Nu te-aş da pe nici o sindrofie.

Doar atât din toate mă omoară
Izolarea meselor de seară
Vai măcar la una dintre cine
Dumnezeu să bea un ceai cu mine.

Vă propun un tratament urgent
Şi s-aveţi încredere vă rog
Când nu e un alt medicament
Luaţi singurătatea ca pe un drog.

Vă propun un tratament urgent
Şi s-aveţi încredere vă rog
Când nu e un alt medicament
Luaţi singurătatea ca pe un drog.

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?