duminică, 28 septembrie 2008

Ilie Micolov - Amintiri despre noi doi



Îţi aminteşti, ne-am cunoscut
Într-o seară de vară
Ai tresărit, când ţi-am zâmbit
Şi ne-am vorbit prima oară

Forma bănuită prin mătasea albă
Părul numai bucle, ochiul temător
Pătimaşa gură, pielea măslinie
Amintiri pe viaţă, ce mă înfior

Amintiri despre noi noi
Când ne sărutam prin ploi
Când ţi-am spus la o cafea
Vrei să fii soţia mea

Amintiri despre noi noi
De la bine şi la greu
Când doreai cu-adevărat
Ca să fiu bărbatul tău

Cât de ciudat ne-am despărţit
Te-am întâlnit într-o seară
La braţul lui ai tresărit
Ştiai că-i ultima oară

Forma tresărindă sub mătasea albă
Părul numai bucle, ochiul temător
Pătimaşa gură, pielea măslinie
Amintiri de-o viaţă, amintiri ce dor

Amintiri despre noi doi
Când eram la început
Ai trişat şi ai pierdut
Ne-ai distrus pe amândoi

Amintiri despre noi doi
De la bine şi la greu
Te-am iertat iubita mea
Dar nu iert păcatul tău

Întâmplător ne întâlnim
Ne mai vorbim câteodată
Şi peste ani tu ai rămas
Frumoasă ca altădată

Forma împlinită sub mătasea albă
Părul numai bucle, ochiul temător
Pătimaşa gură, pielea măslinie
Amintiri de-o viaţă, amintiri ce dor

Nu-s decât filozofii
Ce ştim noi despre iubiri
Şi nu mai putem iubi
Consumaţi de amintiri

Amintiri despre noi doi
De la bine şi la greu
Te-am iertat în sinea mea
Dar nu iert păcatul tău

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?