miercuri, 10 septembrie 2008

Monica Anghel - Spune-mi


Singură-n noapte, mă rătăcesc
Printre atâtea amintiri,
Te caut în zadar
Să uit de gustul dulce amar al durerii
Singură-n noapte mă urmăresc
Întrebări fără răspuns,
Şi simt că-n lipsa ta,
S-a frânt în pieptul meu ceva,
Când te-ai dus.

Şi ori cât de mult aş încerca
Cu dorul ştiu că nu mai pot lupta
Chiar de-nţeleg că-ai ales un alt drum
Vreau să fi lângă mine acum

Iubite spune-mi,
Ce să mai fac din viaţa mea,
Spune-mi cum să trăiesc în urma ta
Haide, spune-mi că poate nu-i adevărat
Spune-mi că acest coşmar s-a terminat.
Haide spune-mi,
Ce se întâmplă azi cu noi
Spune-mi că vom rămâne amândoi,
Haide spune-mi,
De ce vrei să mă părăseşti
Spune-mi,
Hai spune-mi că mă mai iubeşti.

Singuri în noapte, ca doi străini
Ne privim cu ochii pustii,
Şi creşte între noi,
Un zid înalt de calde ploi
Să ne piardă.
Arde în noapte,
Un felinar ce aşteaptă să revii
De ce nu te-am oprit,
Când pasul ţi-ai rătăcit,
Am greşit.

Şi ori cât de mult aş încerca
Cu dorul ştiu că nu mai pot lupta
Chiar de-nţeleg că-ai ales un alt drum
Vreau să fi lângă mine acum

Iubite spune-mi,
Ce să mai fac din viaţa mea,
Spune-mi cum să trăiesc în urma ta
Haide, spune-mi că poate nu-i adevărat
Spune-mi că acest coşmar s-a terminat.
Haide spune-mi,
Ce se întâmplă azi cu noi
Spune-mi că vom rămâne amândoi,
Haide spune-mi,
Că vom fi iar ca-n prima zi
Spune-mi,
Hai spune-mi orice-ar fi.

Iubite spune-mi,
Ce să mai fac din viaţa mea,
Spune-mi cum să trăiesc în urma ta
Haide, spune-mi că poate nu-i adevărat
Spune-mi că acest coşmar s-a terminat.
Haide spune-mi,
Ce se întâmplă azi cu noi
Spune-mi că vom rămâne amândoi,
Haide spune-mi,
că vom fi iar ca-n prima zi
Spune-mi,
Hai spune-mi orice-ar fi.

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?