duminică, 28 septembrie 2008

Ovidiu Komornyik - Cât te iubesc



A mai trecut o zi
Şi eu te-aştept să vii, iubito
Să pot să te ating,
Să pot să te alint, iubito
Să-ţi simt parfumul tău
Să-ţi mângâi pleoapele
Şi să-ţi spun
Ce dor mi-a fost de tine.

Nu am crezut c-o să-mi lipseşti
Atât de mult, iubito
Nu am crezut
Că fără tine viaţa mea nu are rost,
E drept că nu ţi-am spus,
Nicicând că te iubesc
Nu am crezut
Că pot să te-amăgesc.

Cât te iubesc,
Nu am cuvinte să-ţi mai spun
Aş da orice
Să fiu cu tine-acum
Şi să-ţi sărut din nou,
Iar buzele fierbinţi
Iubita mea, iţi jur,
Eu nu te mint!

La tine mă gândesc
În fiecare zi şi noapte
Pe tine te doresc
Şi tu nu eşti aproape,
Ce mult aş vrea să ştii,
Mereu te voi iubi
Cu tine adorm în gând
Şi mă trezesc în zori de zi.

Cât te iubesc,
Nu am cuvinte să-ţi mai spun
Aş da orice
Să fiu cu tine-acum
Şi să-ţi sărut din nou,
Iar buzele fierbinţi
Iubita mea, iţi jur,
Eu nu te mint!

Cât te iubesc,
Nu am cuvinte să-ţi mai spun
Aş da orice
Să fiu cu tine-acum
Şi să-ţi sărut din nou,
Iar buzele fierbinţi
Iubita mea, iţi jur,
Eu nu te mint!

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?