sâmbătă, 6 septembrie 2008

Laura Stoica - Mai frumoasă



Eşti departe şi ai asupra mea
O putere imensă
Mă trezesc zâmbind în fiecare zi
Ce şansă că te-am cunoscut
Nu mai credeam în iubire de mult

Vreau sa rămân în lumea ta plină de iubire
N-am mai fost îndrăgostită aşa nicicând
Fericirea pe care-o primesc
Doar cu tine vreau s-o trăiesc
Cu tine învăţ să iubesc

Tu mă vezi
Mai frumoasă decât ştiu eu
Mă faci să simt
Că sunt centrul lumii eu
Şi mă alinţi, mă alinţi, mă alinţi
Cu vorbe dulci
Inima mea nu vrea s-o minţi,
Nu vrea s-o uiţi

Vreau să rămân în lumea ta plină de iubire
Să mă trezesc zâmbind în fiecare zi
Fericirea pe care o primesc
Doar cu tine vreau s-o trăiesc
Cu tine învăţ să iubesc

Tu mă vezi
Mai frumoasă decât ştiu eu
Mă faci să simt
Că sunt centrul lumii eu
Şi mă alinţi, mă alinţi, mă alinţi
Cu vorbe dulci
Inima mea nu vrea s-o minţi,
Nu vrea s-o uiţi

Uneori fără tine
Drumul e greu
Aş vrea să fii cu mine,
Cu mine mereu

Fericirea pe care o primesc
Doar cu tine vreau s-o trăiesc...

Tu mă vezi
Mai frumoasă decât ştiu eu
Mă faci să simt
Că sunt centrul lumii eu
Şi mă alinţi, mă alinţi, mă alinţi
Cu vorbe dulci
Inima mea nu vrea s-o minţi,
Nu vrea s-o uiţi

Tu mă vezi
Mai frumoasă decât ştiu eu
Mă faci să simt
Că sunt centrul lumii eu
Şi mă alinţi, mă alinţi, mă alinţi
Cu vorbe dulci
Inima mea nu vrea s-o minţi,
Nu vrea s-o uiţi

Tu mă vezi
Mai frumoasă decât ştiu eu
Mă faci să simt
Că sunt centrul lumii eu
Şi mă alinţi, mă alinţi, mă alinţi
Cu vorbe dulci
Inima mea nu vrea s-o minţi,
Nu vrea s-o uiţi

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?