luni, 8 septembrie 2008

Marina Voica - Într-un colţ de cafenea



Într-un colţ de cafenea
Lângă geam, la masa mea
S-a oprit şi m-a privit
Doar cu ochii mi-a zâmbit
Şi mi-a spus, că-ar vrea să bea
Doar o ceaşcă de cafea
Şi nu ştiu cum s-a-ntâmplat
Lângă mine s-a aşezat

Era zvelt, înalt, frumos
Ochii verzi, dar ce folos
După mână, ce păcat
Am văzut că-i însurat
Timpul repede trecea,
Printre vorbe şi cafea,
Şi deloc n-am observat,
Că demult s-a-ntunecat

Şi afară plouă,plouă
Şi-i trecut de ora nouă
Noi vorbim cu mare artă
Despre una, despre alta
Şi nu ştiu de ce anume,
Nu vă pot spune pe nume,
Însă în privirea noastră,
Nu e loc de dumneavoastră.

Şi afară plouă,plouă
Şi-i trecut de ora nouă
Noi vorbim cu mare artă
Despre una, despre alta
Şi nu ştiu de ce anume,
Nu vă pot spune pe nume,
Însă în privirea noastră,
Nu e loc de dumneavoastră.

În micuţa cafenea
Lângă geam la masa mea
Cu o ceaşcă între noi
Am rămas numai noi doi
Îmi vorbea de vraja mea
Mai puţin de viaţa sa
Şi deloc n-am observat
Că demult s-a-ntunecat

Şi afară plouă, plouă
Şi-i trecut de ora nouă
Noi vorbim cu mare artă
Despre una, despre alta
Şi nu ştiu de ce anume,
Nu vă pot spune pe nume,
Însă în privirea noastră,
Nu e loc de dumneavoastră.

Şi afară plouă, plouă
Şi-i trecut de ora nouă
Noi vorbim cu mare artă
Despre una, despre alta
Şi nu ştiu de ce anume,
Nu vă pot spune pe nume,
Însă în privirea noastră,
Nu e loc de dumneavoastră.

Şi afară plouă, plouă...

Şi nu ştiu de ce anume,
Nu vă pot spune pe nume,
Însă în privirea noastră,
Nu e loc de dumneavoastră
Nu e loc de dumneavoastră
Nu e loc...

Şi nu ştiu de ce anume,
Nu vă pot spune pe nume,
Însă în privirea noastră,
Nu e loc de dumneavoastră

Şi afară plouă,plouă...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?