joi, 11 septembrie 2008

Dan Spătaru - Te-am iubit Mărio



Te-am iubit, te-am iubit, Mărio,
Tu mi-ai fost dragostea dintâi,
Şi am rămas cu inima tot lângă tine,
Şi mi-am dorit, tot lângă mine, să rămâi.

Te-am iubit, te-am iubit, Mărio,
Ziua trece, fără tine,
Noaptea vine, ca blestem,
Fără tine, mai Mărio,
Mor, şi tot te chem...

Te-am iubit, te-am iubit, Mărio,
N-ai ştiut, sau n-ai vrut să ştii,
Eu am trăit, în umbra ta, şi mi-a fost bine,
Când m-ai primit, cu dragoste, pentru o zi!

Te-am iubit, te-am iubit, Mario,
Ziua trece, fără tine,
Noaptea vine, ca blestem,
Fără tine, mai Mărio,
Mor, şi tot te chem...

Te-am iubit, te-am iubit Mărio,
N-am avut, un dram de noroc,
Îmi este dat să te iubesc cât mi-o fi viaţa,
Să nu te uit, să nu-mi găsesc în lume dor.

Te-am iubit, te-am iubit, Mario,
Ziua trece, fără tine,
Noaptea vine, ca blestem,
Fără tine, mai Mărio,
Mor, şi tot te chem...

Te-am iubit...te-am iubit...Mărio...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?