marți, 9 septembrie 2008

Pompilia Stoian - Prieten drag



Prieten drag
Ne cunoaştem de-o viaţă
De ani şi ani
Lângă mine te ştiu
Mi-ai dat mereu un surâs o povaţă
Şi-n ceasul greu mi-ai fost sprijinul viu

Prieten drag
Ce-mi aperi drumul în tăcere
M-ai însoţit la fericire şi durere
Te chem din nou
Stând cu gândul de vorbă
La ceas târziu să mă ierţi dacă-ţi scriu la,la la ,la,la,la

Îţi aminteşti
Ne întrebam adeseori
Ce e iubirea
Tu m-ascultai
Şi ţi-ascultam la rândul meu destăinuirea
Iubirea, da, e doar un vis îndepărtat
Prea îndepărtat, un vis frumos
Chiar prea frumos să poată fi adevărat

Prieten drag
Iubirea nu-i aşa departe
De ani şi ani tăcerea noastră ne desparte
Dar dacă tu crezi şi-acum că iubirea e-un simplu vis
Să mă ierţi că ţi-am scris , la,la la ,la,la,la

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?