luni, 6 octombrie 2008

Pasarea Colibri - Adio, deci, pe curând



Iubito, poţi fugi cât vrei,
În gând vei auzi paşii mei,
Poţi spune vorbe multe în vânt,
Eu n-am să ascult,
Oh! N-am să le-ascult!

Iubito, poţi în lume umbla
De mine nu mai poţi scăpa
Voi trece zilnic prin gândul tău
Prin ochii tăi.
Prin ochii tăi.

Căci spune-mi cine
Te-a mai purtat prin nori?
Şi spune-mi cine
Te-a mai visat în culori?
Şi ştii tu cine
De toate a uitat,
De când cu tine,
Prin ploaie a umblat?

Nu uiţi tu zilele de mister
Nici clipa când stele pier
Nu uiţi tu ziua aceea de mai
Când îmi spuneai:
Mai stai, mai stai!

Nu uiţi tu zilele de mister
Nici clipa când stele pier
Când timpul pentru noi dispărea
Şi inima ta
Bătea, bătea!

Căci spune-mi cine
Te-a mai purtat prin nori?
Şi spune-mi cine
Te-a mai visat în culori?
Şi ştii tu cine
De toate a uitat,
De când cu tine,
Prin ploaie a umblat?

Te vad acum grăbită să pleci
Cum cauţi doar cuvinte mai reci
Le spui, dar în spatele lor
Mai simt cum te dor,
Vai simt cum te dor!

Te vad cum mai încerci să zâmbeşti
Dar ochii tăi fug de poveşti
Şi nu te uiţi la mine plecând
Deci, pe curând!
Da, pe curând!

Căci spune-mi cine
Te-a mai purtat prin nori?
Şi spune-mi cine
Te-a mai visat în culori?
Şi ştii tu cine
De toate a uitat,
De când cu tine,
Prin ploaie a umblat?

Căci spune-mi cine
Te-a mai purtat prin nori?
Şi spune-mi cine
Te-a mai visat în culori?
Şi ştii tu cine
De toate a uitat,
De când cu tine,
Prin ploaie a umblat?

Căci spune-mi cine
Te-a mai purtat prin nori?
Şi spune-mi cine
Te-a mai visat în culori?
Şi ştii tu cine
De toate a uitat,
De când cu tine,
Prin ploaie a umblat?

Căci spune-mi cine
Te-a mai purtat prin nori?
Şi spune-mi cine
Te-a mai visat în culori?
Şi ştii tu cine...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?