joi, 9 octombrie 2008

Elena Cârstea - Măi române



Pe tine cine te sărută?
Pe tine cine te sărută?
Când noaptea-n păr îţi e cusută,
Când noaptea-n păr îţi e cusută.

Cu tine cine stă la masă?
Cu tine cine stă la masă?
Să-ţi facă viaţa mai frumoasă,
Să-ţi facă viaţa mai frumoasă.

Măi române vino-ncoace
Şi nu mă lăsa în pace
Şi nu mă lăsa în pace
Pe mine cine mă sărută,
Niciodată nu mai uită
Niciodată nu mă mai uită.

Pe tine cine te iubeşte?
Pe tine cine te iubeşte?
Când stai singur la ferestre,
Când stai singur la ferestre.

Pe tine cine te aşteaptă?
Pe tine cine te aşteaptă?
Numai ce e scris în soartă,
Numai ce e scris în soartă.

Măi române vino-ncoace
Şi nu mă lăsa în pace,
Şi nu mă lăsa în pace.
Pe mine cine mă sărută
Niciodată nu mai uită,
Niciodată nu mă mai uită.

Nu te ascunde-acum de mine
Dragul meu
De-o viaţă-ntreagă te aştept
Mereu
Iubitul meu
Al meu...

Măi române vino-ncoace
Şi nu mă lăsa în pace,
Şi nu mă lăsa în pace.
Pe mine cine mă sărută
Niciodată nu mai uită,
Niciodată nu mă mai uită.

Cu tine cine stă la masă?
Cu tine cine stă la masă?
Să-ţi facă viaţa mai frumoasă,
Să-ţi facă viaţa mai frumoasă.

Pe tine cine te iubeşte?
Pe tine cine te aşteaptă?
Cu tine cine stă la masă?
Să-ţi facă viaţa mai frumoasă.

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?