luni, 13 octombrie 2008

Nicu Alifantis - Umbra



Eu umbra aceasta pe care
O semeni în sufletul meu
Cu milă şi tristă mirare
Voi duce-o cu mine mereu
Voi duce-o cu mine mereu

Şi-apoi într-o zi oarecare
În care-mi va fi cel mai greu
Voi pune-o în vechi calendare
Duminica trupului meu
Duminica trupului meu

Fiori prin mine umblă
Şi nu am trebuinţă
Te rog pe tine umbră
Sa redevii fiinţă.

Fiori prin mine umblă
Şi nu am trebuinţă
Te rog pe tine umbră
Sa redevii fiinţă

Flămând de iubirea întreagă
Pe vremi cu amurg mohorât
Când zodiile noaptea-şi dezleagă
Mă satur cu-o umbră şi-atât
Mă satur cu-o umbră şi-atât.

Şi sufletul meu te mai roagă
Magnetic catarg doborât
Tu, umbră tăcută şi dragă
Aşează-ţi fularul la gât
Aşează-ţi fularul la gât

Fiori prin mine umblă
Şi nu am trebuinţă
Te rog pe tine umbră
Sa redevii fiinţă.

Fiori prin mine umblă
Şi nu am trebuinţă
Te rog pe tine umbră
Sa redevii fiinţă.

O umbră se-nchide-n mine,
O umbră prin mine trecu.
E-atât de rău că e bine,
E-atât de mult "da" că e "nu"
E-atât de mult "da" că e "nu"

Bacovia-şi iese din sine
Şi râde în "a" şi în "u"
Şi-o umbră în viaţa mă ţine
Şi umbra aceea eşti tu
Şi umbra aceea eşti tu

Fiori prin mine umblă
Şi nu am trebuinţă
Te rog pe tine umbră
Sa redevii fiinţă.

Fiori prin mine umblă
Şi nu am trebuinţă
Te rog pe tine umbră
Sa redevii fiinţă

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?