duminică, 26 octombrie 2008

Margareta Pâslaru - Spuneam că nu-mi pasă



Spuneam că nu-mi pasă
De dragoste şi dor,
Râdeam cu nepăsare
Şi cugetul uşor
Poveşti mincinoase,
Simple copilării,
Spuneam: mai presus şi mai tare
Ca ele voi fi
Spuneam că nu-mi pasă
Însă te-am întâlnit
Şi iată că-mi pasă
Şi iată că înţeleg în sfârşit
Fiorul dragostei
S-a aprins dogorâtor
Acuma ştiu şi eu
Ce-însemnă un dor

Bui bui bui bui bui...

Râdeam de cel care
Suferea şi iubea
Râdeam dând din umeri
Râdeam de el şi de ea
Lăsaţi-mă-n pace
Cu probleme de-un ban
Spuneam: nu am vreme
De asemenea fleacuri, spuneam
Râdeam de iubire
Însă te-am întâlnit
Şi râsul-ngheţat de pe buze
Tu mi l-ai golit
Fiorul dragostei
S-a aprins dogorâtor
Acuma ştiu, ştiu şi eu
Ce-însemnă un dor

Bui bui bui bui bui...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?