luni, 27 octombrie 2008

Adrin Daminescu - Şi m-am îndragostit de tine



Noaptea nu era
Înserată, nici măcar albastră,

Luna nu făcea
Confidenţe printre sateliţi.


Sta la locul ei,
Nu-ncerca să-mi intre pe fereastră,

Şi nici pe alei
Nu visau perechi de îndrăgostiţi,


Fără nici o şoaptă…

Marea de cristal
Era rece şi un pic amară,

Cerul de opal
Nu stârnise vântul de zefir.

Nu cântau viori
Şi nici tu măcar la o chitară,

Iar în primii zori
Nu înflorise nici un trandafr

Mă mir…

Şi m-am îndrăgostit de tine…
De tine, de tine, de tine.
Şi m-am îndrăgostit de tine…
De tine, de tine, de tine.

Ochii tăi căprui
Nu erau ca două peruzele,
Ca ai nimănui,
Nu aveau culori de ametist.

Gândul tău hoinar
Nu se rătăcise printre stele,

Sufletul de jar
Nu plângea şi nu era nici trist.

Între noi vreodată,
Vorbe nu au fost,

Să ne-mpăcam după furtună.

N-avea nici un rost,
Că de fapt noi nici nu ne-am certat.

Dorul tău pribeag
N-a venit să-mi spună “noapte bună”,

Pân’la mine-n prag,
Şi cu toate acestea
s-a-ntâmplat ceva…

Şi m-am îndrăgostit de tine…
De tine, de tine, de tine.
Şi m-am îndrăgostit de tine…
De tine, de tine, de tine.

Şi m-am îndrăgostit de tine…
De tine, de tine, de tine.
Şi m-am îndrăgostit de tine…
De tine, de tine, de tine.

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?