marți, 14 octombrie 2008

Alexandru Jula - Eşti tu



Eşti tu, doar tu, doar tu
Făptura cea mai dragă
Şi-aş vrea ca nimeni altul
Să-ţi spun

Din mii de vorbe dragi

Las inima s-aleagă
Cuvântul cel mai tandru
Mai bun

Dar clipele prea iute zboară
N-am timp să-ţi spun tot ce gândesc

Eşti tu doar tu doar tu
Fiinţa mea repetă
Un veşnic şi năvalnic
Iubesc

Mai sunt şi întrebări
La care poate nu-ţi răspund
Nu-ţi răspund
Dar tainic port în gând
Un singur legământ

Cu cel mai sincer dor
Cu cea mai dulce şoaptă
Mă-ndrept mereu spre tine
Cu flori

Cu viaţa te-am ales
Şi inima-mi te-aşteaptă
Să-mi luminezi cărarea
În zori

Dar clipele prea iute zboară
Mă-mping să-ţi spun tot ce gândesc

Eşti tu doar tu doar tu
Fiinţa mea repetă
Un veşnic şi năvalnic
Iubesc

Mai sunt şi întrebări
La care poate nu-ţi răspund
Nu-ţi răspund
Dar tainic port în gând
Un singur legământ

Eşti tu, doar tu, doar tu
Făptura cea mai dragă
Şi-aş vrea să-ţi spun
Cât te iubesc

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?