joi, 5 februarie 2009

Gheorghe Gheorghiu - Şi totuşi




Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei

Am un răspuns la orice întrebare
Un cântec neînceput parcă mă doare
Mă doare-n umăr şi-n piept şi-n gând
Nu vreau mereu o flacară arzând

Şi totuşi e o zi senină
O nouă zi din calendar
Când toţi cocorii mi se-nchină
Un cântec îţi aduc în dar

Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei

Mă vreau mereu luptând pentru iubire
Acesta este crezul meu dintâi
Oricât de greu ţi-ar fi iubita mea ştii bine
Că lângă mine mereu ai să rămai

Şi totuşi e o zi senină
O nouă zi din calendar
Când toţi cocorii mi se-nchină
Un cântec îţi aduc în dar

Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei

Şi totuşi e o zi senină
O nouă zi din calendar
Când toţi cocorii mi se-nchină
Un cântec îţi aduc în dar

Şi totuşi e o zi senină
O nouă zi din calendar
Când toţi cocorii mi se-nchină
Un cântec îţi aduc în dar

Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei
Hei o, hei o, heeeeeei

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Un comentariu:

Anonim spunea...

superba melodia

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?