miercuri, 4 februarie 2009

Cătălin Crişan & Alexandru Arşinel - Ţiganca



Suntem oameni şi trăim o dată
Viaţa-i scurtă şi nu ştim de ce
O ţigancă ne ghiceşte-n palmă
Calea iubiri şi rostul de a fi

Hai, cântă ţiganco
Ştiu, viaţa e grea
Hai, dă-mi cu ghiocul
Şi daca vrei spune-mi ce va urma

Hai, cântă ţiganco
Ştiu, viaţa e grea
Hai, dă-mi cu ghiocul
Şi daca vrei spune-mi ce va urma

O ţigancă mi-a dat iar o floare
Îmi zâmbeşte şi-i frumoasă foc
Cui o sa-i pese dacă mâine moare
Toţi or să spună că n-a avut noroc

Hai, cântă ţiganco
Ştiu, viaţa e grea
Hai, dă-mi cu ghiocul
Şi daca vrei spune-mi ce va urma

Hai, cântă ţiganco
Ştiu, viaţa e grea
Hai, dă-mi cu ghiocul
Şi daca vrei spune-mi ce va urma



Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?