duminică, 16 noiembrie 2008

Vali Sterian - Iluzia unei insule



Diseară-i plecarea în insula mea
Trăsura de nuc te aşteaptă la scară
Ia-ţi haine mai groase şi nu-ntârzia
Căci câini poliţişti s-ar putea să apară

Nu-ţi face probleme, birjarul e mort
Şi caii sunt morţi şi trăsura e moartă

Fugim fără martori în nu ştiu ce port
În insula mea "La cinci capete sparte"
Nu-ţi face probleme, birjarul e mort
Şi caii sunt morţi şi trăsura e moartă

Acolo vom creşte copii monstruoşi
La chei de metal şi de mâzga vor rade
Cu veşti ne-or ticsi de la moşi şi strămoşi
Tic-tac telegraful, cadavrelor ude

Vom trage trei filme color de deochi
Şi le vom trimite în lume de-a rândul

Drept sticla băgându-le-n câte un ochi
Al patrulea ochi pentru casă păstrându-l
Vom trage trei filme color de deochi
Şi le vom trimite în lume de-a rândul

Nu-ţi face probleme, e mijlocul verii
E mijlocul iernii, ciudată poveste
Iar când vei urca în zadar să te sperii
Trăsura ca moartă părându-ţi că este

E numai iluzie, dincolo-s eu
Te-aştept cu făclii patru mii şase sute

Zadarnic te sperii că ninge mereu
Că străjile drumului fumegă-n munte
E numai iluzie, dincolo-s eu
Te-aştept cu făclii patru mii şase sute

Hai vino şi urcă şi spune ceva
Birjarul e mort, are sânge de cârjă
Te-aştept fără martori în insula mea
Port haine de nuc, sunt aproape o birjă

Şi dacă nu-mi vezi faţa ce mi-am găsit-o
Să ştii că în insula mea tot sunt

Movila celui mai proaspăt mormânt
Întinde piciorul şi calcă-l, iubito
Şi asta e totul pe care-l visară
Fantoma trăsurii aşteaptă la scară

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?