vineri, 14 noiembrie 2008

Anca Ţurcaşiu - Dă-mi un motiv



Viaţa îmi spune că tu eşti tot ce mi-am dorit
Când am crezut în minuni tu ai venit
Îmbrăţişarea de-atunci m-a răstignit pe veci
Unde şi cum ai crezut că poţi să pleci?

Dă-mi doar atât un motiv
Fiindcă vreau să trăiesc
Şi mâine iar în acelaşi mister
Să-mi fii alături
E tot ce vreau să-ţi cer

Ce vreau să-ţi cer

Dă-mi doar atât un motiv
Fiindcă vreau să trăiesc
Şi mâine iar în acelaşi mister
Să-mi fii alături
E tot ce vreau să-ţi cer

Mi-ai arătat că mai sunt în lume mari iubiri
Definitiv am uitat de amintiri
Ai fost salvarea dintâi a sufletului meu
Semnul luminii de-acum rămâi mereu

Dă-mi doar atât un motiv
Fiindcă vreau să trăiesc
Şi mâine iar în acelaşi mister
Să-mi fii alături
E tot ce vreau să-ţi cer

Ce vreau să-ţi cer

Dă-mi doar atât un motiv
Fiindcă vreau să trăiesc
Şi mâine iar în acelaşi mister
Să-mi fii alături
E tot ce vreau să-ţi cer


Dă-mi doar atât un motiv
Fiindcă vreau să trăiesc
Şi mâine iar în acelaşi mister
Să-mi fii alături
E tot ce vreau să-ţi cer

Ce vreau să-ţi cer

Dă-mi doar atât un motiv
Fiindcă vreau să trăiesc
Şi mâine iar în acelaşi mister
Să-mi fii alături
E tot ce vreau să-ţi cer



Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?