miercuri, 27 august 2008

Angela Similea - Iubite

Nu puteam să încep cu altceva sau cu altcineva: o melodie tulburătoare şi o cântăreaţă unică...

Iubite, amurgul s-a trezit
Şi noaptea a venit,
La noi
Se apropie încet
Cu ultimul regret,
Tăcerea, durerea

Iubite, în clipele ce pier
S-a răsturnat un cer şi-un nor
Şi-n toamna ce-a venit
Cocorii au greşit cărarea şi zarea
În zbor

Iubite, să ne-aşezăm încet
La ultimul banchet
În doi
Şi ultimul pahar,
Să ţi-l ofer în dar
Cu-o floare
Ce moare

Iubite, mă doare gândul trist
Că n-am să mai exist
De-acum
Voi fi ce n-am mai fost
Un rost fără de rost
Şi-o piatră uitată
În drum

Iubite, vaporul de-altadat`
A naufragiat
Şi-i gol
Şi cel din urmă val
Ne-a dus pe câte-un mal
Pe tine
Pe mine

Iubite, te-aş mai ruga apoi
Nu te uita înapoi
Când pleci
Mi-ajunge lacrima
Ce-o strâng în urma ta
Ninsoare de soare
Ninsoare de soare

Iubite, vaporul de-altadat`
A naufragiat
Şi-i gol
Şi cel din urmă val
Ne-a dus pe câte-un mal
Pe tine
Pe mine

Iubite, te-aş mai ruga apoi
Nu te uita înapoi
Când pleci
Mi-ajunge lacrima
Ce-o strâng în urma ta
Ninsoare de soare
Ninsoare de soare

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?