joi, 5 februarie 2009

Lucia Crişan & Cătălin Crişan - N-avem timp




Ne uităm iar la ceas
Şi strigăm într-un glas
N-avem timp
Un minut dacă ai
Te rog să mi-l dai
N-avem timp
Ne grăbim să fim doiDar uităm chiar de noi
N-avem timp
Anii zboară şi trec
Tu vii şi eu plec
N-avem timp

N-avem timp, n-avem timp
Dar trăieşte zâmbind şi uitând clipele grele
N-avem timp, n-avem timp
Soarta îţi dă mereu şi bune şi rele
N-avem timp, nu, nu, nu, n-avem timp
Dar încearcă să fii doar un om cu inima mare
N-avem timp, n-avem timp
Viaţa e joc de noroc şi visare

Am uitat şi de flori

Şi de roua din zori
N-avem timp
Am uitat să glumim
Am uitat să iubim
N-avem timp
Nici să plângem nu-i loc
Sufletul ne ia foc
N-avem timp
Hai să stăm doar un pic
Nu se-ntamplă nimic
Dar... n-avem timp

N-avem timp, n-avem timp
Dar trăieşte zâmbind şi uitând clipele grele
N-avem timp, n-avem timp
Soarta îţi dă mereu şi bune şi rele
N-avem timp, nu, nu, nu, n-avem timp
Dar încearcă să fii doar un om cu inima mare
N-avem timp, n-avem timp
Viaţa e joc de noroc şi visare

N-avem timp, n-avem timp
N-avem timp!

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?